Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 12:25:06 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/00676 aadressile (asub mitmel aadressil) (Rööbastee 
peatee I, 0+000 - 8+650, Rööbastee peatee II, 8+650 - 0+000, Truup CU0560, 
Truup CU0563, Truup CU0566, Truup CU0578, Truup CU0581, Truup CU0770, Truup 
CU0775, Truup CU0800, Truup CU0803, Truup CU0805, Truup CU0810, Truup 
CU0815, Truup CU0820, Müratõke LS0561, Müratõke LS0581, Müratõke LS0591 
(metallist), Tugimüür LS0571, Hooldustee OR056001, hooldustee OR056002, 
juurdepääsutee OR056003, Kergliiklustee OR0570, kergliiklustee OR057002, 
Kergliiklustunnel BR0570, Veetorustik, Survekanalisatsioonitorustik, 
B-kategooria gaasitorustik (5 bar), MPS Saku TTP-359 eesvool 
(4109450710010/001) - kraavid DI091, DI093 ja truup CU0800, MPS Saku TTP-359 
eesvool (4109450020020/002) - kraavid DI100, DI101, Süsteemivälised 
kraavid - DI070, DI071, DI073, DI081, DI090, DI092, DI094 ja truubid CU003, 
CU004, CU001 ja viibetiik, Hooldustee OR034508 (mitteavalik), Hooldustee 
OR054503 (mitteavalik), Hooldustee OR056003 (mitteavalik), Hooldustee 
OR056004 (mitteavalik), Hooldustee OR035009 (mitteavalik)) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/00676 Rail Balticu 
DS2DPS2 (Kangrust kuni Sakuni ca 8,6 km) raudtee põhitrassi lõigu 
ehitamiseks vastavalt Harju maakonnaplaneeringule „Rail Baltic raudtee 
trassi koridori asukoha määramine". Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 
edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26887933>  (menetlus nr: 
415580), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister